Obchodní podmínky

Obchodní podmínky NKtech s.r.o. se řídí Občanským zákoníkem.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními

stranami, kdy na jedné straně je společnost NKtech s.r.o., IČO 05411882, DIČ CZ05411882, se sídlem Nademlejnská 600/1, 198 00 Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka C 263199 jako prodávající (dále jen „NKtech“ nebo „Prodávající“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).

I. Podmínky při prodeji prostřednictvím e-shopu a dodáním prostřednictvím přepravní společnosti:

Kupující spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží, jde-li o

  1. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží s výjimkou zakázkové výroby
  2. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
  3. smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží; přičemž toto odstoupení musí zaslat na adresu sídla NKtech, na e – mailovou adresu NKtech, sdělit osobně v provozovně NKtech, popř. sdělit prostřednictvím telefonátu;

Na výrobky poskytujeme záruky dle záručního listu min. 24 měsíců.

Zboží je majetkem prodávajícího do okamžiku zaplacení kupní ceny.

II. Smlouva jejichž předmětem je servis, úprava, oprava, montáž a demontáž dílů motorového vozidla.

Zakázkou se rozumí smlouva o dílo uzavřená na formuláři zakázkového listu mezi Klientem a Servisem, který podle požadavků Klienta vyplní pověřený zaměstnanec Servisu.

V Zakázkovém listu je nutné uvést požadovaný rozsah prací, specifikaci motorového vozidla, předběžný termín dokončení servisních prací, stav tachometru a další relevantní informace (dále jen „Zakázkový list“).

Stáhnout Plné znění obchodních podmínek – naleznete ZDE

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách http://www.coi.cz

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává (http://www.coi.cz).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě, že tomuto okamžiku předchází expedice zboží nebo poskytnutí služby zákazníkovi, je poplatník povinen zaslat správci daně údaje o evidované tržbě a vystavit účtenku tomu, od koho evidovaná tržba plyne, nejpozději k okamžiku expedice zboží nebo poskytnutí služby zákazníkovi. To neplatí v případě, že je zboží expedováno nebo služba poskytnuta ještě před okamžikem vydání příkazu k provedení platby.

Dokončením objednávky zákazník souhlasí s obchodními podmínkami a také s možností zaslání účtenky nebo faktury elektronicky.